Elérhetőségek

Online kismamatorna és kismamajóga

Telefon:
+36302772337
E-mail:
lilla509@gmail.com
További információk Közösségi oldalaim


Segíthet a szülésben a kismamatorna?

Segíthet a kismama mozgásprogram a szülésben?

Teszik fel sokan a kérdést, hiszen főként az első babavárásnál félelmekkel gondolunk a szülésre. Pedig nem kell, hogy így legyen! Szerencsére manapság sok olyan szakember áll rendelkezésünkre, akik mind a szülésünk élménnyé tételében segítenek. Ilyen szakemberek vagyunk mi is Reitmajer Krisztinával a testedzés területén.

Maga a szülés egy hatalmas fizikai és lelki kihívás nekünk nőknek, amit a sport szempontjából nézve én a maratonfutáshoz szoktam hasonlítani. És vajon melyikünk szeretne vagy merne nekivágni egy maratonfutásnak edzés nélkül…? Természetesen itt ki kell emelnem, hogy vannak a várandósságnak olyan velejárói, amik miatt orvosunk teljes mértékben letilthat bennünket a mozgásról. Ilyenkor nincs választásunk, hogy szeretnénk-e sportolni vagy sem, a kisbabánk érdekében TILOS!  Ha azonban zöld utat kapunk, akkor mindenképp érdemes beiktatnunk az életünkbe némi várandósságra specializálódott edzést.

Szerencsére fizikailag és lelkileg is fel lehet készülni a nagy eseményre!

Valójában terhesség alatt is - mint egyébként – arra kellene törekednünk, hogy minél változatosabbá tegyük a testmozgást. Ez azt jelenti, hogy a heti edzéseinkbe tegyünk keringésfokozó edzést is, erősítést, valamint nyújtó, lazító jellegű mozgást. Természetesen csakis a terhesség állapotához megválasztott speciális gyakorlatok jöhetnek szóba, senkinek nem ajánlom, hogy lelkesen berobbanjon egy step aerobic vagy kangoo órára!

A kismamatorna vidám zenés edzés, ami javítja vérkeringésünket, és erősíti a terhesség alatt különösen igénybe vett izmainkat. Az órákat záró gátizom tornával a kitolási szakasz is könnyíthető és segít abban is, hogy az intim területeket szülés után is egészségben őrizzük. A kismamajóga ellazultabb mozgásforma, ahol az izomzat karbantartása mellett a csípőízület nyitása, a helyes légzéstechnikák elsajátítása a cél, melyeket vajúdás alatt is hatékonyan alkalmazhatnak kismamáink. Természetesen itt sem maradhat el a intimtorna!

Ezt a két edzéstípust ötvözve bármelyik kismama otthonról végezve is fel tud készülni a szülés okozta fizikai kihívásokra, megismerheti a vajúdási pózokat, légzéstechnikákat, amikkel fájdalmaink enyhíthetők, és erőfeszítéseink kontrollálhatóbbak lesznek. A fájdalmat megtanuljuk segítségként, és nem ellenségként használni a vajúdás és a szülés során.

Ha szeretnél Te is felkészülten megérkezni a szülés eseményére, akkor várunk szeretettel otthon végezhető edzésprogramunkban!

 


Vissza az előző oldalra!
Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
Online kismamatorna és kismamajóga - Magyar